حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد

  • کد خبر: ۱۵۳۰۵۲
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش، مرحوم مصطفی‌زاده را یکی از اسطوره‌های فرهنگ در مشهدالرضا(ع) دانست و تصریح کرد: پس از وفات ایشان است که مشاهده می‌کنیم افراد بسیاری هرکس از زبان خود به بیان شناخت خود از ایشان می‌پردازد. این نشانه همان شخصیت ذوابعاد است که در وجود ایشان متجلی بود.

 به گزارش شهرآرانیوز،  حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر  تأکید کرد: عمده دلتنگی‌هایی که استاد مصطفی‌زاده داشت، با محوریت زدودن غبار محرومیت از چهره هنر و رفع مظلومیت از هنرمندانی است که در عین عظمت شخصیت، ناشناخته و گمنام ماندند و غریبانه از دنیا رفتند. از قضا این سرنوشت شامل حال خود مرحوم مصطفی‌زاده هم شد و در زمان حیات استاد، کمتر کسی متوجه شأن و جایگاه او بود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همه‌چیز در گرو عدد و رقم و بودجه و اعتبار نیست‌. میتوان با صرف کمترین هزینه‌ها، زمینه تکریم و تعظیم سرمایه‌های فرهنگی شهر را فراهم کرد. هرگز ردیف بودجه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سنگین نبوده اما حافظه تاریخی مردم و هنرمندان، وجه تمایز مدیران کل را در جایی می‌داند که دست از استفاده تصنعی و ابزاری از هنر و فرهنگ برداشته و هنرمندان را قلبا تکریم کرده‌اند.

قرائت پیام محمدعلی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، تماس زنده با داریوش ارجمند هنرمند و بازیگر پیشکسوت، شعرخوانی هادی انواری شاعر پیشکسوت و سخنرانی هوشنگ جاوید نویسنده و هنرمند برجسته استان از دیگر محورهای این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->